COVID-19 maatregelen voor bezoekers

Tijdens de persconferentie van 24 juni j.l. heeft de overheid groen licht gegeven voor het organiseren van bijeenkomsten met meer dan 100 personen mits er aan de vastgestelde COVID-19 maatregelen wordt voldaan. We zijn blij dat we je weer mogen ontvangen. Om dit veilig te laten verlopen hebben we op verschillende manieren de nodige maatregelen getroffen. 

Voorafgaand aan je bezoek

Voorafgaand aan je bezoek nemen wij de volgende maatregelen in acht:

Online registratie

Registreer voor elk event, registratie op het event is niet langer mogelijk. Je kunt de bevestigingsmail met je toegangscode uitprinten of meebrengen op jouw smartphone. Je barcode zal gescand worden bij één van de (touchless) scanning balies.

REGISTRATIE VIA TIJDSLOT

Voor bepaalde events zul je tijdens de registratie of tijdens de aankoop van jouw ticket een specifiek tijdslot voor je bezoek moeten kiezen. Enkel op die manier kunnen de social distancing regels gerespecteerd worden.

Online voorbereiding

Via de website van onze events kun je bezoek zo efficiënt mogelijk voorbereiden. Je kunt de exposantenlijst en het content programma raadplegen en vooraf inplannen welke bedrijven en producten je wilt zien en welke kennissessies je wilt volgen.

Ben je ziek, blijf dan thuis

Hoe graag we je ook willen verwelkomen op onze events, wij vragen je om respect te hebben voor de gezondheid en de veiligheid van iedereen. Indien je ziek bent – ook bij milde symptomen van een verkoudheid of koorts – blijf dan a.u.b. thuis.

Tijdens je bezoek

Tijdens je bezoek nemen wij de volgende maatregelen in acht:

Social distancing

Wij vragen je vriendelijk om steeds een afstand van 1,5 meter te bewaren.

Vermijd fysiek contact

Er mag geen lichamelijk contact zijn bij de begroeting: geen handen geven en niet kussen.

Bezoekersdichtheid

Om voldoende fysieke afstand te kunnen bewaren, zullen we op ieder moment het aantal mensen aanwezig in de hallen monitoren, in lijn met de richtlijnen van de lokale overheid.

Desinfectie

Tijdens onze events zullen oppervlaktes gereinigd worden met ontsmettingsmiddel. De meest aangeraakte oppervlaktes zullen regelmatig gedesinfecteerd worden. De sprayers voldoen aan de strengste hygiënenormen.

Handhygiëne

Desinfecterende handgel zal overal op het event en in de gemeenschappelijke ruimtes beschikbaar zijn. Ontsmet je handen regelmatig!

Cashless betalen

Om gezondheidsredenen aanvaarden we enkel betalingen via pinpas of creditcard in onze Easyfairs eventlocaties.

Looplijnen

Indien gangpaden voldoende breed zijn om bezoekers in beide richtingen toe te laten, vragen wij je de looplijnen te respecteren die de looprichting aangeven.

Eten & drinken

Zoals je van ons gewend bent, zal er voldoende eten en drinken verkrijgbaar zijn in onze hallen en op onze events. Wij verzoeken je vriendelijk om voor het eten en drinken de handdesinfectiemiddelen te gebruiken die beschikbaar zijn bij horecapunten.

Plexiglas schermen

Er worden plexiglas schermen geplaatst bij infopunten, cateringpunten en alle andere balies die bemand zijn tijdens het event.


Maximum capaciteit in conferentiezalen

In conferentiezalen zal er steeds een afstand van 1,5 meter tussen de stoelen in acht genomen worden. Dit betekent dat de capaciteit per zaal beperkt is, dus kom op tijd.

Smart Badge contactloze technologie

Onze Smart Badge technologie is niet alleen handig, het is ook een heel veilige manier om onze events te bezoeken. Via je badge kun je elektronisch product- en bedrijfsinformatie opvragen, zonder enig fysiek contact.

Alle informatie kun je in de flyer nog eens nalezen